Vyjádření k festivalu Rock Therapy 2013

Bohužel se musím vyjádřit k tomu, co o mé osobě na svých webových stránkách píše pan Danělišyn. Můj výkon na festivalu Rock Therapy zhodnotil jako velmi slabý. Tady přikládám vzájemnou komunikaci, kde vysvětuji příčinu problému. Přeberte si to dle svého uvážení. Netvrdím, že jsem stoprocentní a nejlepší, ale také si nemyslím, že bych předvedl tak tragický výkon - L.H.

odesílatel:  Lukáš Hudeček 
komu:  Waldemar Danělišyn
datum:  17. června 2013 7:02
předmět:  Stojí Vám to za to
posíláno přes:  lukashudecek.cz
Dobrý den pane Danělišyne,
 
z důvodu velkého pracovního nasazení nemám stejně jako vy čas aktualizovat mé stránky. Jestli jde o moderování na festivalu Rock Therapy, tak já vím co je mou náplní a co si zadavatel přál říkat. Svou práci dělám více než deset let a zakázky z časových důvodů musím odmítat. Festival Rock Therapy jsem moderoval tak, jak se moderují jiné rockové festivaly. Já jsem dostal naopak řadu pozitivních reakcí. Jinak by si to chtělo ověřit fakta. Ve svém článku píšete, že lidí bylo kolem 1 500. Bylo jich přes 1 700 platících! Pokud tedy k tomu připočítáme děti, tak se výrazně přiblížíme ku 2 tisícům návštěvníků a to je rekord festivalu. Je třeba dodat, že v Karviné se rovněž ve stejnou dobu konal další rockový festival. 
 
Více se už rozepisovat nemůžu, musím jít pracovat! Jen to nemám napsáno v kalendáři!
 
S pozdravem

Lukáš Hudeček

F.S. Tůmy 1238
Orlová-Lutyně, 735 14

IČO: 74615467
mobil: +420 604 104 608
web: www.lukashudecek.cz
email: info@lukashudecek.cz
 
 
odesílatel:  Danelisyn@seznam.cz
komu:  Lukáš Hudeček
datum:  17. června 2013 8:15
předmět:  Re: Stojí Vám to za to
posíláno přes:  seznam.cz
podepsáno od:  seznam.cz

 

Dobrý den,

 

nic ve zlém, ale všechno pokazila Vaše neschopnost, při závěrečném "proslovu", poznat, že mikrofon nefunguje a že tomu, co mluvíte, není rozumět. To aby mne čert vzal. Patrně i to je asi příčinou, že jsem slyšel "jenom" 1.500 diváků. Pochopila to paní ředitelka Kapiasová, která sjednala nápravu u zvukaře, který už asi spal.

Nezlobte se, ale to je z Vaší strany naprosto neprofesionální přístup k návštěvníkům, kteří (aspoň někteří z nich) čekali, že se dozví, jak festival dopadl.

Určitě budu doporučovat, aby příště moderátor Hudeček již nebyl oslovován. K tomu, aby festival proběhl, dopomohli sponzoři, mj. město Orlová a SMO, m.a.s. Tyto peníze, které organizátor akce obdržel, jsou veřejné prostředky a s tím je spojené jejich účelné využití. V tomto směru to tedy v pořádku nebylo a není možné to zaměňovat s nějakým candrbálem.

Přeji Vám samozřejmě úspěchy ve Vaší práci, nicméně, tentokrát Vám to nevyšlo.



Ing. Waldemar Danělišyn

 

odesílatel:  Lukáš Hudeček 
komu:  Waldemar Danělišyn
datum:  18. června 2013 21:35
předmět: Re: Stojí Vám to za to
posíláno přes:  lukashudecek.cz

 

Dobrý den pane Danělišyne,

 
Jestli chybu zvukaře nazýváte mou neschopností, tak to beru jako velkou urážku! Vysvětlím Vám co se stalo! Možná jste si všiml, ale i na pódiu jsou reproduktory, které se používají jako příposlech. Ty pokud fungují, tak jsou slyšet více, než reproduktory nesměrové do publika. Při vstupu, který byl věnován vyhlášení vybrané částky (nejednalo se o hodnocení festivalu - to proběhlo až vystoupení skupiny Citron), reproduktory na pódiu fungovaly bez problému, proto jsem neměl možnost poznat, že reproduktory směřující na diváky nefungují, tak jak mají. Toto je chyba zvukaře! Paní ředitelka při začátku mého vstupu stála na okraji pódia, kde příposlechy slyšet nejsou, ale jde slyšet zvuk z předních reproduktorů. To je ten důvod, proč ona věděla, že není něco v pořádku! Pokud jde o počet návštěvníků, tak jsem ho říkal třikrát!!! Poprvé to bylo po předání šeku a dvakrát to bylo po skočení ohňostroje. Vyslovil jsme tam rovněž přání, aby nás příští rok přišlo více než dva tisíce. To už jste asi v areálu LK nebyl. 
 
Pokud jde o peníze, tak tomu se musím smát!!!! 
 
Kolik si myslíte, že za to moderování, hledání sponzorů, spolupráci při organizování mám? 
 
Já se za svůj honorář nestydím! Jedná se 3 000,- Kč. 
 
Tato sazba je poloviční, proti normální částce za moderování akce, která trvá zhruba 12.00 hodin. Navíc jsem nechal vyrobit spot s partnery, jehož výrobní částka činí 3 000,- Kč. Dále jsem připravoval soutěž miss, kdy jsem dělal hudební přípravu, která trvala zhruba 2 hodiny a připravoval jsem další materiály k soutěži miss. Pokud tedy vše sečteme, byl jsem sponzorem Rock Therapy a to zhruba s částkou 7 tisíc Kč - to je stejná částka, kterou věnovala společnost SMO a to původně nechtěla dát nic!
 
Navíc jsme v loňském roce zajistil partnera, který natáčel celý festival na tři kamery! Hodnota toho natáčení byla 70 tisíc korun. Nikdo za to nechtěl ani korunu!!! Dalšího partnera jsem sehnal rok před tím, který věnoval částku 10 tisíc Kč. Jednalo se o konkurenční firmu SMO. Byla to HTS z Havířova a mám příslib, že by mohli darovat další peníze!!! 
 
Pokud jde o doporučení, abych nemoderoval akce Orlové, tak fajn! Promluvím si o tom s Radkem Mojžíškem a Mirkem Koláčkem. Tuto sobotu totiž moderuji už po několikáté Orlovský jarmark a už několik let také moderuji Gracii Orlová. Tak zjistím, jestli tedy o mé služby stojí. V den, kdy se konal Rock Therapy jsem měl další nabídky na moderování a natáčení pro Českou televizi a to za mnohem vyšší částky, ale dal jsem přednost festivalu, se kterým spolupracuji od jeho založení!!!
 
S pozdravem
 
Lukáš Hudeček

F.S. Tůmy 1238
Orlová-Lutyně, 735 14

IČO: 74615467
mobil: +420 604 104 608
web: www.lukashudecek.cz
email: info@lukashudecek.cz
 
odesílatel:  nero <danelisyn@seznam.cz>
komu:  Lukáš Hudeček <info@lukashudecek.cz>
datum:  19. června 2013 7:20
předmět:  Re: Re: Stojí Vám to za to
posíláno přes:  seznam.cz
podepsáno od:

 seznam.cz

Dobrý den,
děkuji Vám, že jste si ubral ze svého drahocenného času a věnoval ho mi. Trochu jste to všechno pochopil jinak, nevadí. Hlavně, že Vaše hvězda nepohasne.
(Omlouvám se za ironii, ale je mi k smíchu Vaše argumentace.)
 
Zdravím
 
Danělišyn