Vyjádření k mému mediálnímu výstupu ohledně fanoušků AZ Havířov

Na mé vystoupení v televizi Polar se objevila očekávaná reakce, kdy samozřejmě z mého vystoupení nemají radost. Chci jen vysvětli, že bych to stejné řekl i o fanoušcích jiného klubu, kdyby dělali takové problémy. Proti klubu AZ Havířov určitě nic nemám. Několikrát jsem moderoval klubové akce a teď před sezónou jsem se pro klub snažil domluvit jedno partnerství. Po sportovní stránce nemám s Havířovem opravdu žádný problém a fandím mu. Na zápasy do Havířova jezdím už přes deset let. Nikdy však s fanoušky nebyl takový problém jako v posledních dvou letech ( třech letech). Je řada lidí, kteří na hokej přijdou jen fandit a užít si jej, ale najdou se někteří, kteří se tam jen přijdou vyřádit. Bohužel to někdy může skončit tragicky, protože používat oheň v uzavřených prostorách není to nejlepší :-( Na vlastni oči jsem na jednom ze zápasu zažil, že si fanoušci Havířova hodili na vlastní střídačku světlici (bylo to čtvrté utkání letošní finálové série s Karvinou (v Karviné) - světlice skončila na mantinelu střídačky Havířova - někdo z hráčů ji pak odstrčil na led - viděl jsem to na vlastní oči - hodně mě to zaskočilo). Tím ohrozili své hráče. Opravdu to nemá se sportem nic společného. Omlouvám se těm fanouškům, kteří opravdu jen fandí a má kritika se jich dotkla!